Jouw jaar
Leven van je passie
Pak je kans! Wees als 1e op de hoogte van aanbiedingen, vrijgekomen ruimtes en andere verhuur tips en info.
ALS JE TOCH EENS KON
leven van je passie
Zeker als je verkopen online een beetje beginnen te lopen. Dan komt die wens steeds vaker in je hoofd op. Als je toch eens van je passie zou kunnen leven!
Je ziet het voor je: je eigen brand store in de Mall of the Netherlands. Ja, en dan in de mooiste malls van de wereld!
Maar ja, dat vraagt wel een stap. Vanzelf gaat het niet, je moet er wel iets voor doen.
Misschien moet je je producten eens testen onder een groot publiek. Kijken hoe klanten op je producten reageren, met hen praten en leren hoe een echte winkel werkt.
We kunnen het je van harte aanraden. Op de Bazaar hebben al veel mensen de stap gewaagd. Vele ondernemers, zoals Kavita van Jaineet Textiles, genieten ervan als ze klanten gelukkig zien worden van hun producten. Anderen, zoals WAM Denim hebben de stap naar de winkelcentra succesvol gemaakt. En sommigen, zoals de Action, zijn er multinational mee geworden. Dus het kan wèl.
Hieronder lees je hoe je dat op De Bazaar met zo min mogelijk risico kunt doen.
De stap naar je eerste fysieke winkel is groot. Maar zeker mogelijk. Daar weten we bij De Bazaar alles van. Want bedrijven als 123-Inkt, de Action en Wam Denim zijn allemaal hier begonnen. Met een kraam. En moet je nu eens kijken!
Dus jij zou het ook kunnen proberen. Met een kleine winkel. Die je alleen in het weekend open doet. Zodat je ernaast kunt blijven werken. En ondertussen veel kunt leren.
En als het goed gaat heel snel kunt uitbreiden! Naar een grotere winkel, naar meerdere winkels, of naar meer openingsdagen.
En waar je als het onverhoopt niet zo goed gaat ook snel en met weinig kosten weer vanaf kan. Want passie is gaaf, maar passie met verstand nog gaver.
HOE DAN?
drie manieren
Je kunt je passie op drie manieren aan een fysieke plek koppelen, die allemaal voor extra omzet zorgen:
1. Online kopen en ophalen in de winkel
Bij ophalen in de winkel kunnen klanten meteen proberen of het product aan hun verwachtingen voldoet, eventueel een alternatief kiezen of dingen erbij kopen.
Je kunt meteen advies geven en zo je klanten beter helpen.
2. Klikken en reserveren
Klanten hoeven pas te betalen bij het ophalen. Ze kunnen je product eerst in je winkel proberen.
Zo neem je onzekerheid over de productkwaliteit weg en vergroot je de kans op aankopen en een hogere klanttevredenheid.
3. Van platform naar de winkel
Als je verkoopt via Bol.com of marktplaats dan profiteer je van hun technologie en bezoekers. Maar in ruil daarvoor is de concurrentie ook veel hoger en moet je afdrachten betalen.
Als je nou wel die aantrekkelijkheid gebruikt om jezelf te laten zien, maar je leidt ze daarna naar je fysieke winkel, dan ben je zelf de baas over je omzet.
GENIETEN VAN
persoonlijk contact
Juist in een online wereld is het fijn om persoonlijk in contact te komen met je klanten. Jij leert hen beter kennen en zij jou. Daardoor weet jij beter met welke producten je assortiment uitgebreid en vernieuwd moet worden. Je klanten worden je trouw en komen terug voor herhalingsaankopen. Online trouw is veel moeilijker te creëren!
HOE ZIT HET NOU?
voordelen van een fysieke winkel erbij
meer omzet door:
lagere lasten door:
NEEM ZO MIN MOGELIJK RISICO
maak zo min mogelijk kosten
Als je een fysieke vestiging overweegt, dan wil je natuurlijk graag weten hoe je de kosten zo laag mogelijk houden. Daar heeft De Bazaar van alles voor bedacht!
De Bazaar is in 1980 begonnen als zondagsmarkt, maar inmiddels een bruisende plek voor outlets, boetiekjes en markten. We hebben 1200 verkoopplekken op ons terrein. Die variëren van het spreekwoordelijke zeiltje op de grond tot een enorme winkel van meer dan 1.000m2.
Je snapt dat we beter weten hoe flexibel huren in elkaar zit dan de gemiddelde verhuurder van winkelruimte. Kijk maar eens:
Probeer het 1 weekend
Je kunt ons proberen voor 1 weekend, 4 weekenden of een periode van enkele maanden.
Je weet dus wat je kunt verwachten als je moet gaan investeren.
Wel een winkel, geen personeel
Personeel is lastig te krijgen en soms ook moeilijk te houden.
Daarom is het fijn als je op De Bazaar begint, want dan hoef je alleen in het weekend je winkel te bemensen.
Profiteer van de drukte
De Bazaar doet ongelofelijk veel aan PR en reclame, zodat we jaarlijks ruim twee miljoen kopende bezoekers kunnen verwelkomen.
Er zijn niet veel winkelstraten meer over die zoveel traffic hebben als wij.
Pas groter worden als je er klaar voor bent
Je kunt klein beginnen en makkelijk doorgroeien:
HOE ZIT HET NOU?
alle voordelen van de bazaar
voordelen van de bazaar
Nadelen van andere plekken
hulp van De Bazaar
De Bazaar zal je helpen om zo succesvol mogelijk te zijn. We staan je met raad en daad terzijde. Zo kun je altijd met je contactpersoon bij Verhuur overleggen over je plannen.
Maar we doen meer.
Want je kunt ook op ons terrein en in onze social media kanalen adverteren. Als je ons op Instagram tagt, dan delen we je post zelfs gratis. We nemen je ook gratis mee in het overzicht nieuwe winkels. En als je voor langere tijd huurt, nemen we je winkel op in de routes die we voor bezoekers uitstippelen. Ook gratis. En daarnaast kun je dus advertentieruimte kopen. Kijk hier voor advertentiemogelijkheden.
Verder zorgen we ervoor dat De Bazaar goed wordt onderhouden. Dat er vaak nieuwe dingen te beleven vallen. En dat er duizenden bezoekers per weekend naar De Bazaar komen om te winkelen. Dus met hun pinpas bij zich!