• You are here:
  • Home »

HUREN OP DE BAZAAR

MOOIE OOSTERSE WINKELS

Een winkel zo mooi als in de Dubai Mall

Oosterse winkels zijn allang meer dan de traditionele supermarkt. Ze zijn ingericht met mooie materialen, geometrische designs, slimme indelingen en goed verlicht. Met trotse winkeliers midden in de winkel, die nog weten wat klantvriendelijkheid ècht betekent.

Op De Bazaar hebben we er prachtige voorbeelden van. Er zijn Oosterse winkels met baklava, parfums, mode of sieraden. Allemaal pareltjes om te zien. En allemaal draaien ze mooie omzetten.

Het zijn voorbeelden van hoe mooi en gastvrij winkels zouden moeten zijn. Voorbeelden van de pracht en rijkdom van de Turkse, Marokkaanse, Syrische of bijvoorbeeld de Afghaanse cultuur. Voorbeelden van hoe die Oosterse culturen meegaan met de tijd, maar wel trouw blijven aan traditionele waarden.

En net zo schitterend en rijk gedecoreerd als de luxe winkels in de Dubai Mall!

Meteen naar het contactformulier

Help je netwerk:

Doe je vrienden een groot plezier en deel deze pagina met hen. 

Oosterse Ondernemers

De beste voorbeelden van Oosterse winkels op ons terrein zijn eigendom van ondernemende mensen. Mensen die net in Nederland wonen. En mensen die net van school af komen. Die trots zijn op hun cultuur een dat met liefde en zorg uitdragen via hun winkel en hun producten.

Eigenlijk zijn de Oosterse winkels de visitekaartjes van die Oosterse culturen waarvan onze bezoekers mogen proeven. Zodat bezoekers zien wat het Oosten in huis heeft aan luxe, kwaliteit, comfort en smaak. En meteen die culturen een heel klein beetje leren kennen. Zodat ze helemaal zin krijgen om die culturen in hun vakantie te bezoeken.

Wat Oosterse winkels betreft is De Bazaar een schoolvoorbeeld van de multi-culturele samenleving. Waarin iedereen trots is op zijn eigen afkomst en die in al zijn facetten mag laten zien. En waarin iedereen plezier heeft in de verschillen en verbondenheid voelt over de overeenkomsten. Kom jij erbij?

Naar het contactformulier

Mooie voorbeelden

Met zo min mogelijk risico beginnen

Als je een eigen winkel overweegt, dan wil je natuurlijk graag weten hoe je de kosten zo laag mogelijk houden. Daar heeft De Bazaar van alles voor bedacht!

Vier voordelen van De Bazaar

De Bazaar is in 1980 begonnen als zondagsmarkt, maar inmiddels een bruisende plek voor outlets, boetiekjes en markten. We hebben 1200 verkoopplekken op ons terrein. Die variëren van het spreekwoordelijke zeiltje op de grond tot een enorme winkel van meer dan 1.000m2. Je snapt dat we beter weten hoe flexibel huren in elkaar zit dan de gemiddelde verhuurder van bedrijfsonroerend goed. Kijk maar eens:

  • Flexibele huurperiodes. Je kunt ons proberen voor een weekend, vier weekenden of een periode van enkele maanden. Je weet dus wat je kunt verwachten als je moet gaan investeren.
  • Twee openingsdagen. Personeel is lastig te krijgen en soms ook moeilijk te houden. Daarom is het fijn als je op De Bazaar begint, want dan hoef je alleen in het weekend je winkel te bemensen. Alle voordelen van proberen, ophalen en persoonlijk contact, zonder dat je meteen voor zes dagen per week van alles moet regelen.
  • Profiteren van traffic. De Bazaar doet ongelofelijk veel aan PR en reclame, zodat we jaarlijks ruim twee miljoen bezoekers kunnen verwelkomen. Kopende bezoekers. Daar hoef jij verder weinig meer aan te doen! Behalve dana dat je fysieke winkel in je webshop genoemd moet worden. Er zijn niet veel winkelstraten meer over die zoveel traffic hebben als wij.
  • Groeien op jouw manier en op jouw tijd. Je kunt klein beginnen en makkelijk doorgroeien. Van een kraam naar een winkel. Van een vestiging naar meerdere vestigingen op De Bazaar. Of van een winkel op De Bazaar naar een winkelnetwerk inclusief De Bazaar. Je zal zeker niet de eerste zijn die via De Bazaar de winkelcentra heeft veroverd!

Voordelen van De Bazaar

  • Proefperiode om ons uit te proberen
  • Maar twee dagen in de week de winkel open
  • Profiteren van onze marketing & traffic
  • Bewezen doorgroei mogelijkheden

Nadelen van een 'normale' plek

  • Hoge huren, lang lopende contracten
  • Meteen personeel nodig
  • Je eigen marketing doen om klanten te trekken
Boulevard van De Bazaar

Heel veel bezoekers

De Bazaar laat alleen de Efteling achter zich als het gaat om bezoekersaantallen. Met gemiddeld 40.000 bezoekers per weekend zijn we vergelijkbaar met een winkelgebied in een middelgroot station, alleen zijn wij de bestemming van de bezoekers.

En onze bezoekersaantallen blijven groeien, dankzij onze doorlopende investeringen in beleving!

contactformulier

Op welke manier mogen we contact opnemen?

Bel me
Email me