HUREN OP DE BAZAAR
MOOIE OOSTERSE WINKELS
Een winkel zo mooi als in de Dubai Mall
Oosterse winkels zijn allang meer dan de traditionele supermarkt. Ze zijn ingericht met mooie materialen, geometrische designs, slimme indelingen en goed verlicht. Met trotse winkeliers midden in de winkel, die nog weten wat klantvriendelijkheid ècht betekent.
Op De Bazaar hebben we er prachtige voorbeelden van. Er zijn Oosterse winkels met baklava, parfums, mode of sieraden. Allemaal pareltjes om te zien. En allemaal draaien ze mooie omzetten.
Het zijn voorbeelden van hoe mooi en gastvrij winkels zouden moeten zijn. Voorbeelden van de pracht en rijkdom van de Turkse, Marokkaanse, Syrische of bijvoorbeeld de Afghaanse cultuur. Voorbeelden van hoe die Oosterse culturen meegaan met de tijd, maar wel trouw blijven aan traditionele waarden.
En net zo schitterend en rijk gedecoreerd als de luxe winkels in de Dubai Mall!
Help je netwerk:
Doe je vrienden een groot plezier en deel deze pagina met hen.
Oosterse Ondernemers
De beste voorbeelden van Oosterse winkels op ons terrein zijn eigendom van ondernemende mensen. Mensen die net in Nederland wonen. En mensen die net van school af komen. Die trots zijn op hun cultuur een dat met liefde en zorg uitdragen via hun winkel en hun producten.
Eigenlijk zijn de Oosterse winkels de visitekaartjes van die Oosterse culturen waarvan onze bezoekers mogen proeven. Zodat bezoekers zien wat het Oosten in huis heeft aan luxe, kwaliteit, comfort en smaak. En meteen die culturen een heel klein beetje leren kennen. Zodat ze helemaal zin krijgen om die culturen in hun vakantie te bezoeken.
Wat Oosterse winkels betreft is De Bazaar een schoolvoorbeeld van de multi-culturele samenleving. Waarin iedereen trots is op zijn eigen afkomst en die in al zijn facetten mag laten zien. En waarin iedereen plezier heeft in de verschillen en verbondenheid voelt over de overeenkomsten. Kom jij erbij?
Mooie voorbeelden
Met zo min mogelijk risico beginnen
Als je een eigen winkel overweegt, dan wil je natuurlijk graag weten hoe je de kosten zo laag mogelijk houden. Daar heeft De Bazaar van alles voor bedacht!
Vier voordelen van De Bazaar
De Bazaar is in 1980 begonnen als zondagsmarkt, maar inmiddels een bruisende plek voor outlets, boetiekjes en markten. We hebben 1200 verkoopplekken op ons terrein. Die variëren van het spreekwoordelijke zeiltje op de grond tot een enorme winkel van meer dan 1.000m2. Je snapt dat we beter weten hoe flexibel huren in elkaar zit dan de gemiddelde verhuurder van bedrijfsonroerend goed. Kijk maar eens:
Voordelen van De Bazaar
Nadelen van een 'normale' plek

Heel veel bezoekers
De Bazaar laat alleen de Efteling achter zich als het gaat om bezoekersaantallen. Met gemiddeld 40.000 bezoekers per weekend zijn we vergelijkbaar met een winkelgebied in een middelgroot station, alleen zijn wij de bestemming van de bezoekers.
En onze bezoekersaantallen blijven groeien, dankzij onze doorlopende investeringen in beleving!
contactformulier