• You are here:
  • Home »

HUREN OP DE BAZAAR

JE EERSTE WINKEL

  • Een winkel naast je baan
  • Waar je snel vanaf kunt
  • Maar ook kunt opschalen
  • Waar je veel van leert

Je droomt van je eigen winkel. Om je passie de ruimte te geven en aan de wereld te laten zien.

Als je toch eens...

De stap naar je eerste winkel is groot. Maar zeker mogelijk. Daar weten we bij De Bazaar alles van. Want bedrijven als 123-Inkt, de Action en Wam Denim zijn allemaal hier begonnen. Met een kraam. En moet je nu eens kijken!

Dus jij zou het ook kunnen proberen. Met een kleine winkel, die je alleen in het weekend open doet. Zodat je ernaast kunt blijven werken. En ondertussen veel kunt leren.

En als het goed gaat heel snel kunt uitbreiden. Naar een grotere winkel, naar meerdere winkels, of naar meer openingsdagen. 

En waar je als het onverhoopt niet zo goed gaat ook snel en met weinig kosten weer vanaf kan. Want passie is gaaf, maar passie met verstand nog gaver.

Meteen naar het contactformulier

Klein beginnen

Klein beginnen is op De Bazaar ook echt héél klein. Je kunt starten met een kraampje voor een weekend. Maar eerlijk is eerlijk: met maar een weekend kun je niet zeggen of je producten aan zullen slaan. Daarvoor heb je een langere periode nodig. Wij adviseren 3 maanden en dan verder kijken.

Op de juiste plek

De juiste plek is heel belangrijk voor je succes. Je wil een kraam in de looproute van de mensen die juist voor jouw type producten komen. Daarom moet je ons goed informeren over je producten en over de mensen die nu al bij je kopen. Hoe meer we weten, hoe beter we samen de juiste plek voor je kraam kunnen bepalen.

Doorgroeien

Je kunt op meerdere manieren doorgroeien:

  • Door je kraam in een winkel te veranderen.
  • Door meerdere kramen of winkels op De Bazaar te vestigen.
  • Door bijvoorbeeld ook doordeweeks open te gaan of eerst alleen de vrijdag erbij te pakken.

Hoe je weet op welke manier je het beste kunt doorgroeien? Goeie vraag.

Dat moet je ontdekken in die eerste drie maanden. En als je het dan nog niet zeker weet, na nog eens een periode van drie maanden. Daarna moet je het echt wel kunnen zien.

Je kunt in die eerste periode veel experimenteren.  Je probeert uit waar je bepaalde producten het beste neerzet: vooraan, achteraan, hoog, of laag. En wat er gebeurt als je folders verspreidt of een advertentie plaatst. Of als je een aanbieding hebt. Ieder weekend verander je een ding, niet meer. Want dan weet je tenminste waar het aan ligt, als je meer of minder verkoopt.

En je vraagt natuurlijk al je klanten wat ze leuk of prettig vinden aan je producten èn aan je winkel.

Dus je houdt bij op welke dagen je goed verkoopt en waaraan dat zou kunnen liggen. Aan de inrichting van je kraam, je marketing, of je verkoopacties. En welke rol het weer, vakanties en andere externe factoren spelen. Gewoon op een kladpapiertje of in excel. Net wat je makkelijker vindt.

Na drie maanden heb je al een beetje inzicht en na zes maanden helemaal.

Meteen naar het contactformulier

Hulp van De Bazaar

De Bazaar zal je helpen om zo succesvol mogelijk te zijn. We staan je met raad en daad terzijde. Zo kun je altijd met je contactpersoon overleggen over je plannen.

Maar we doen meer. 

Want je kunt ook op ons terrein en in onze social media kanalen adverteren. Als je ons op Instagram tagt, dan delen we je post zelfs gratis. We nemen je ook gratis mee in het overzicht nieuwe winkels. En als je voor langere tijd huurt, nemen we je winkel op in de routes die we voor bezoekers uitstippelen. Ook gratis. En daarnaast kun je dus advertentieruimte kopen.

Verder zorgen we ervoor dat De Bazaar goed wordt onderhouden. Dat er vaak nieuwe dingen te beleven vallen. En dat er duizenden bezoekers per weekend naar De Bazaar komen om te winkelen. Dus met de portemonnaie bij zich!

Nummer 2 van Nederland

De Bazaar in Beverwijk is na de Efteling de meest bezochte attractie van Nederland. Wie wil daar nu geen winkel hebben? Lees alles over huren op De Bazaar.

Voordelen van De Bazaar

  • Proefperiode om veel van te leren
  • Maar twee dagen in de week de winkel open
  • Profiteren van onze marketing & traffic
  • Bewezen doorgroei mogelijkheden

Nadelen van een 'normale' plek

  • Hoge huren, lang lopende contracten
  • Meteen personeel nodig
  • Je eigen marketing doen om klanten te trekken
Boulevard van De Bazaar

Bezoekers, bezoekers en nog meer bezoekers

Met gemiddeld 40.000 bezoekers per weekend zijn we vergelijkbaar met een winkelgebied in een middelgroot station, alleen zijn wij de bestemming van de bezoekers.

En onze bezoekersaantallen blijven groeien, dankzij onze doorlopende investeringen in beleving.

Contactformulier

Op welke manier mogen we contact opnemen?

Bel me
Email me