HUREN OP DE BAZAAR
een fysieke WINKEL - ERBIJ
Van webwinkel naar webwinkel+plus
Heb je een webwinkel en denk je erover om er iets bij te huren? Een distributiecentrum of een fysieke winkel? Of allebei? We kunnen het je van harte aanraden.
Webwinkels met een fysieke winkel erbij doen het beter dan webwinkels zonder. Hieronder lees je waarom de combinatie tot meer omzet leidt en hoe je dat op De Bazaar met zo min mogelijk risico kunt doen.
Help je netwerk:
Doe collega webwinkeliers een groot plezier en deel deze pagina met hen.
Meer omzet: combineren loont
Bedrijven die naast een webwinkel hun producten ook in een fysieke winkel verkopen hebben meer omzet. Kijk maar wat de Kamer van Koophandel erover zegt in hun artikel "Waarom combineren loont". En zij kunnen het weten!
Je kunt je webwinkel zien als een toonzaal: de meeste mensen die er komen kijken alleen. En gaan dan weer weg. Maar wat zou er gebeuren als deze mensen je producten ook echt konden proberen? Ze zijn al lekker gemaakt door je webwinkel. Ze hoeven alleen nog maar te ervaren hoe goed je producten zijn! En wie weet, kopen ze er dan nog een impulsaankoop bij.
Juist door de combinatie van online en offline kun je klanten een winkelbeleving geven die online concurrenten je niet na kunnen doen.
Drie manieren
Je hebt met de combinatie drie mogelijke businessmodellen, die allemaal voor extra omzet zorgen:
- 1Online kopen en ophalen in de winkel. De combinatie heeft voordelen voor jou èn je klant. Bij ophalen in de winkel kan een klant meteen proberen of het product aan haar verwachtingen voldoet, eventueel een alternatief kiezen of dingen erbij kopen. Jij kunt meteen advies geven en je verliest niet op het retourproces.
- 2Klikken en reserveren. Klanten hoeven pas te betalen bij het ophalen. Ze kunnen je product eerst proberen (net als bij punt 1). Daarmee neem je onzekerheid weg en vergroot je de kans op aankopen en een hogere klanttevredenheid.
- 3Van platform naar de winkel. Als je geen eigen webshop hebt, maar verkoopt via platforms zoals Bol.com, marktplaats of Amazon.nl dan profiteer je van hun marketingkracht. Maar in ruil daarvoor moet je commissie betalen over de aankopen. Als je nou wel die aantrekkelijkheid gebruikt om aan klanten te komen, maar je leidt ze daarna naar je fysieke winkel, dan hoef je geen afdrachten te doen over de meerverkopen in je fysieke winkel.
Persoonlijk contact
Juist in een online wereld is het fijn om persoonlijk in contact te komen met je klanten. Jij leert hen beter kennen en zij jou. Daardoor weet jij beter met welke producten je assortiment uitgebreid en vernieuwd moet worden. Je klanten worden je trouw en komen terug voor herhalingsaankopen. Online trouw is veel moeilijker te bereiken.
Geen dozen meer in je huis!
We horen van ondernemers dat vooral hun partners het erg prettig vinden dat hun huis niet meer vol met dozen staat! De voorraden staan in de winkel op De Bazaar en niet meer in de keuken, op en rond de bank en de eettafel. Opgeruimd staat netjes!
Maar even zonder dollen, stel je eens even voor dat je alleen maar wat voorraad hoeft uit te pakken om meer te verkopen? Want dat is wat je eigenlijk doet met een fysieke winkel...
Meer omzet door:
Sommige lasten worden relatief lager
Met zo min mogelijk risico beginnen
Als je een fysieke vestiging overweegt, dan wil je natuurlijk graag weten hoe je de kosten zo laag mogelijk houden. Daar heeft De Bazaar van alles voor bedacht!
Vier voordelen van De Bazaar
De Bazaar is in 1980 begonnen als zondagsmarkt, maar inmiddels een bruisende plek voor outlets, boetiekjes en markten. We hebben 1200 verkoopplekken op ons terrein. Die variëren van het spreekwoordelijke zeiltje op de grond tot een enorme winkel van meer dan 1.000m2. Je snapt dat we beter weten hoe flexibel huren in elkaar zit dan de gemiddelde verhuurder van bedrijfsonroerend goed. Kijk maar eens:
Voordelen van De Bazaar:
Nadelen van een 'normale' plek

Heel veel bezoekers
De Bazaar laat alleen de Efteling achter zich als het gaat om bezoekersaantallen. Met gemiddeld 40.000 bezoekers per weekend zijn we vergelijkbaar met een winkelgebied in een middelgroot station, alleen zijn wij de bestemming van de bezoekers.
En onze bezoekersaantallen blijven groeien, dankzij onze doorlopende investeringen in beleving!
contactformulier